Časté dotazy

Časté dotazy

Lze vyzvednout zboží osobně?
Ano, zboží lze vyzvednout osobně v naší provozovně na adrese:
KK Serafin s.r.o.
Magistrů 4
Praha 4 - Michle
 

Je možné platit platební kartou?
Ano, platební terminál je na pobočce Praha 4, Modřany , K Dolům 10
 
Jak postupovat při reklamaci?
Vyplníte reklamační formulář, který naleznete v sekci reklamace (reklamační formulář ke stažení).
/zakaznicky-servis/reklamace/

- spolu se zbožím vyreklamujete na prodejně Magistrů 4, Praha 4-Michle
nebo
- zašlete společně se zbožím na naši adresu KK Serafin s.r.o., Magistrů 4, Praha 4-Michle.
Reklamační formulář najdete na odkazu reklamace.Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů od dodání.

 Nenašli jste otázku co vás zajímá?

 Volejte na tel 774 068 893

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.