Časté dotazy

PRODÁVÁME A DORUČUJEME 
Jen malé drobnosti s ohledem na situaci a nařízení ze dne 16.3. 2020:
Osobní odběr u nás v Serafinu, K Dolům 10, Praha 4, Modřany,  není možný - máme zavřeno. 
Doprava:
 DPD - platba bankovní převodem nutná dle nařízení.
Zásilkovna či Uloženka - pečlivě si zvolte svou pobočku ,aby měla otevřeno.  Každým dnem se situace mění, při potížích nebo vámi zvolené pobočky se s vámi spojíme.
 
Doporučení z nařízení vlády
Platba bankovním převodem je ideální - udržíte si odstup od svého obchodníka a on od vás.

Platba kartou ZÁSILKOVNA a ULOŽENKA - jen nezapomeňte roušku ochrání  vás a ostatní. Klasická platba v hotovosti při převzetí balíčku se NEDOPORUČUJE.

Při volbě dopravy DPD - platba bankovní převodem nutná. Doporučení !!!!  Platba bankovním převodem je ideální - udržíte si odstup od svého obchodníka a on od vás.

 Při jakýkoliv potížích  s podáním či vyzvednutí  zboží volejte na 777 668893.

 

Děkujeme za trpělivost, my i dopravci reagujeme na situaci nejrychleji jak to jen jde.

 

 

Časté dotazy, které dáváte při běžném životním rytmu, bez pandemie :-)

Lze vyzvednout zboží osobně?
Ano, zboží lze vyzvednout osobně v naší provozovně na adrese:
KK Serafin s.r.o.
K dolům 10
Praha 4 - Modřany
 

Je možné platit platební kartou?
ano je možné platit kartou

 
Jak postupovat při reklamaci?
Vyplníte reklamační formulář, který naleznete v sekci reklamace (reklamační formulář ke stažení).
/zakaznicky-servis/reklamace/

- spolu se zbožím vyreklamujete na prodejně K dolům 10 Praha 4 - Modřany
 
nebo
- zašlete společně se zbožím na naši adresu KK Serafin s.r.o.,K dolům 10 Praha 4 - Modřany
 
Reklamační formulář najdete na odkazu reklamace.Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů od dodání.

 Nenašli jste otázku, co vás zajímá?

 Volejte na tel. 774 068 893, pište na serafinshop@kkserafin.cz.