Časté dotazy
Platba kartou ZÁSILKOVNA a ULOŽENKA - jen nezapomeňte roušku ochrání vás a ostatní. Klasická platba v hotovosti při převzetí balíčku se NEDOPORUČUJE.
Při volbě dopravy DPD - platba bankovní převodem nutná. Doporučení !!!! Platba bankovním převodem je ideální - udržíte si odstup od svého obchodníka a on od vás.
Při jakýkoliv potížích s podáním či vyzvednutí zboží volejte na 777 668893.
Časté dotazy, které dáváte při běžném životním rytmu, bez pandemie :-)
Lze vyzvednout zboží osobně?
Ano, zboží lze vyzvednout osobně v naší provozovně na adrese:
KK Serafin s.r.o.
K dolům 10
Praha 4 - Modřany
Je možné platit platební kartou?
ano je možné platit kartou
Jak postupovat při reklamaci?
Vyplníte reklamační formulář, který naleznete v sekci reklamace (reklamační formulář ke stažení).
/zakaznicky-servis/reklamace/
- spolu se zbožím vyreklamujete na prodejně K dolům 10 Praha 4 - Modřany
nebo
- zašlete společně se zbožím na naši adresu KK Serafin s.r.o.,K dolům 10 Praha 4 - Modřany
Reklamační formulář najdete na odkazu reklamace.Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů od dodání.
Nenašli jste otázku, co vás zajímá?
Volejte na tel. 774 068 893, pište na serafinshop@kkserafin.cz.