Časté dotazy

Lze vyzvednout zboží osobně?

Ano, zboží lze vyzvednout osobně v naší provozovně na adrese:

KK Serafin s.r.o.

K Dolům 10

Praha 4 - Modřany

 

Je možné platit platební kartou?

Ano, platební terminál je na pobočce Praha 4, Modřany , K Dolům 10

 

Jak postupovat při reklamaci?

Vyplníte reklamační formulář, který naleznete v sekci reklamace (reklamační formulář ke stažení).

  • spolu se zbožím vyreklamujete na prodejně K dolům  937/10, Praha 4
    nebo
  • zašlete společně se zbožím na naši adresu KK Serafin s.r.o., K dolům  937/10, Praha 4

Reklamační formulář najdete v článku reklamace. Vaše reklamace bude vyřízena do 14 ti dnů od dodání

 

Zasíláte i větší zboží? Stojan, A1, apod..?

Ano, zasíláme, pokud je zboží větších rozměrů,  výdejny zboží vám je nepřeberou. Zasíláme tedy dopravcem PPL NADROZMĚRNÉ ZBOŽÍ. Na toto jste upozorněni již v průběhu objednávky včetně ceny za dopravu. U zboží naleznete příznak " Příplatek za dopravu".

 

Objednám si plátno a např. terpentýn v plechovce, přijde mi zboží v pořádku?

Vždy se snažíme takto odlišné produkty zabalit a probalit tak, aby nedošlo během přepravy k poškození. To ale může navýšit objem přepravovaného zboží.

V tomto případě se Serafinshop spojí se zákazníkem a informuje ho o této skutečnosti. Zboží bude odesláno až po domluvě a odsouhlasení zákazníkem. 

 

Nenašli jste otázku co vás zajímá?

Volejte na tel 774 068 893

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení