Plenérová tvorba
Nejprodávanější
Novinka
Obsah: 28 listů balení - 150g/m² Barva: slonová kostSpecifikace: hladký papír, tmavě modrý přebal.Velikost : A5Zn. Nevskaya Palitra
Skicák, kresebný diář, vhodný na...
11331
Akce
Univerzální papír v bloku - lepený Mixed-mediaZn. Ami,250 g/m²42 x 56 cm20 listů
Blok ve kterém můžete pracovat se suchými i mokrými technikami. Výhodná cena s ohledem na...
11172
Barva: černý plast Velikost: tuby do 60 mmVýrobce: AMI
Už žádný problém s vymačkávaním tub, protože je tu ten pravý pomocník.
575372
XL MIX-MEDIA je skicák s 300g/m² středně zrnitým papírem.
Je vhodný pro míchání různých technik, ale lze samozřejmě lze použít i na jednotlivé techniky, např. akvarel, akryl,...
9626
7295
1036125
Paleta o průměru 14 cm.
Výrobce Meyco
6531
Paleta o průměru 9 cm.10 kalíšku , malé do kapsy na cestování
Výrobce Meyco
6530
6407
5899
Kulatý štětec GRADUATE od značky Daler Rowney - vel.30, smíšené přírodní pony štětiny a syntetický vlas.
5793
Kulatý štětec GRADUATE od značky Daler Rowney - vel.26, smíšené přírodní pony štětiny a syntetický vlas.
5790
9 ks štětců na akvarel1 ks penálpřebaleno v plastovém obalu 22 cm x 24 cmZn. Daler Rowneypřepravou zničený plastový přebal - výprodej 1 ks
4770
XL MIX-MEDIA je skicák s 300g/m² středně zrnitým papírem.
Je vhodný pro míchání různých technik, ale lze samozřejmě lze použít i na jednotlivé techniky, např. akvarel, akryl,...
3765
XL Kraft je papír speciální barvy, který neobsahuje žádné optické zesvětlovače ani kyseliny. Je určený pro kresbu tužkou, uhlem a dalšími suchými technikami.
A4
60 archů...
3756
3489
10 x 14,8 cm, 300g/m², 12 listů
Blok kvalitních akvarelových kartonů na jehož rubové straně je předtištěna adresní kolonka. Lze posílat jako originální ručně malovaný pohled.
1631
Speciálně sestavená nabídka štětců pro různorodé techniky malby – každý štětec v tomto kompletu byl vyroben, aby tvořil různé prvky, což umělci umožňuje rozsáhlé možnosti tvorby.
550
Plenér ve výtvarném umění znamená malování krajin nebo i vystavování soch a uměleckých předmětů venku, „na vzduchu“ francouzky en plein air)
Rozdíl od krajinomalby kdy umělec maloval obraz „po paměti“ v ateliéru, případně na základě skic pořízených na místě, začala v polovině 19. století s malováním venku.Umělec chce zachytit přímý dojem krajiny, určité osvětlení, počasí atd.